lördag 30 maj 2009

Vårfest












Vårfesten! Vart lyckad.
Lagom berusad och på gott humör.
Myggbett, dramatik, dans, skratt, lekplats, genialiska planer som aldrig sattes i verket. Massa snuskprat.
Det började 15.00 med chips, vin och klädångest. Precis som vanligt. 18.30 buss till Sjöbo. Sedan var kvällen i full gång.

Synd att hela den här dagens planer gick i stöpet. Och jag ville jättegärna till Öja. Var inte ens jag som tjatade om det hela natten. Men, det är ju bara mig det handlar om. Inget viktigt.

2 kommentarer:

  1. ? Klart du är viktig men jag mådde riktigt illa hela dagen, annars hade jag ju följt med ut........

    SvaraRadera
  2. Jo det är det :( Har varit så jävulskt mycket nu med tentor, bal och all skit x_X

    Kommer du till Karlstad så finns det ju mer tid :P

    Men något vi inte släpper på är midsommarsafton och Peace and Love!

    SvaraRadera