söndag 24 maj 2009

Tråkväder

Usch vad trött jag är. För att inte tala om huvudvärken. Men pappa kom hit och hämtade mig idag så jag behövde i alla fall inte cykla till stallet. Och ridning ute på nybrofältet blev det! Även om fåren och golfarna var lite distraherande till en början så gick det riktigt bra mot slutet. Även om det början regna och bli allmänt tråkväder innan vi ens kommit fram.
Pappa hade kameran med sig, och vi får väl se om jag kan få se några bilder sen och om det blev några bra. Han har nämligen en benägenhet att lyckas ta precis i de små ögonblick där allt ser helt mongo ut. Men finns nog en chans idag, han tog nog fler än vanligt så urvalet är väl större.

Här är dock en bild han tog med mobilen som jag lyckades snatta tag i. Dock kvalitet därefter.
Tycker ni också att han ser liten ut?! Han är trots allt minst 172 cm över manken. Jag är visserligen 178, men ändå. Udda.


















(Och ja, jag vet, "upp med handen" osv, men det här var när jag fortfarande övertalade honom att koncentrera sig på annat än golfare i fjärran)

1 kommentar: