torsdag 28 maj 2009

Natt

Var en rätt mysig natt ändå. Inte för att jag direkt sov så mycket, men det var mysigt med allt regn och blåsten och jag tror nästan att det åskade också. Fick gå upp och stänga fönsterna för att det regnade in. På morgonen när jag började somna på riktigt så började jag få sms men sedan somnade jag om och till och med drömde grejer. Hoppas jag inte pratade i sömnen. Men mitt i all den skönaste sömnen vaknade jag av mitt alarm och jag var tvungen att åka. Som tur var strålade solen nu även om det fortfarande blåser äckligt mycket. Och nu är jag hemma och ska alldeles strax göra mig i ordning... Har ett möte klockan 11. Jippi. Och jag ser ut och känner mig som ett vrak. Men men! Måste komma på vilka skor jag kan ha på mig också. Har ju skoskav överallt nu igen, känns det som.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar