lördag 16 maj 2009

Jag har bestämt mig.

Det är dags att börja om på nytt. Kan lika gott göra det med min blogg då samtidigt som resten av mitt liv. Start from scratch. Jag lämnar min gamla blogg bakom mig, vilken har varit med mig i 2,5 år nu. Men jag tycker om när saker är nya och fräscha. När det är nystädat, nytvättat och inte minst nybakat.

I alla fall, här kan ni läsa om mitt liv som det varit från nyårsafton 2006 till och med idag. Maj 2009.

Nu ska jag bara samla ihop mina tankar så att jag kan få ihop något vettigt att skriva också.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag förstår precis vad du menar. Jag kände exakt likadant för några veckor sen :P
    Måste tipsa dig om en bok! Jag vet inte om du läser på engelska, men annars får du vänta tills den blivit översatt på svenska (om den inte hunnit bli det sen sist jag kollade). "Juno & Juliet" av Julian Gough. En sån där bok man blir helt kär i. Ha det bra :)

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar, och jag beklagar verkligen. Vet hur det känns.

    Vi kommer nog båda bli lyckliga nån gång, men det känns så jobbigt att vänta bara.

    Ta hand om dig. :)

    SvaraRadera