söndag 24 maj 2009

Dålig planering

Just det, har fortfarande inte löst morgondagen. Jag hade en plan som hade kunnat funka, men det verkade inte gå något vidare på den fronten. Med tanke på att jag har max en kvart mellan det att jag är klar på det ena stället tills dess att hovslagaren kommer till stallet (och min hovslagare kan faktiskt vara tidig ibland!) och att det tar nästintill en halvtimme att cykla dit.
Antagligen får jag väl gör en deal med honom, antingen att jag är i stallet tidigare på dagen och han får ta hästen själv (är ju inte mycket jag kan göra ändå; är ju bara att sätta hästen i gången i princip) eller att han är medveten om att jag kommer en kvart senare eller så. Så får han väl själv sätta honom i gången i vilket fall. Tja. Vi får väl se.

Sedan vet jag fortfarande inte hur jag ska göra den 5 juni... Då jag är i princip trippelbokad. På olika ställen i landet också, dessvärre. Scheisse.
Och så är det ju tyvärr Metaltown 26-27 juni, men jag är trots allt uppbokad på Peace & Love 22-27 sedan länge. Och det ska bli så himla kul!!

1 kommentar: