torsdag 21 maj 2009

My skin soaking wet, my eyes searched for you

Jag vill egentligen verkligen get out there igen, komma vidare liksom. Men det känns som att det finns så jäkla många idioter där ute, och jag är intresserad av någon sådan. Tyvärr verkar de vara de enda som vågar prata med mig. Det är ju Honom jag vill ha. Eller åtminstone någon minst lika bra. Det enda som var tråkigt med Honom var att han inte hade så mycket tid över för mig, men hellre lite för lite men underbar tid med en bra pojke än mycket tid med en idiot...

Förresten gör min lillasyster mig knäpp. Mamma bad henne gå och handla (affären ligger ju såå långt bort) men det kunde hon ju inte för
det var ju så fint väder! Och vad gör hon nu när mamma gått till jobbet? Jo, hon har fortfarande inte varit ute och sitter framför tv:n istället. Jag skulle kunna strypa henne! Jävla skitunge. Ursäkta ordvalet. Men jag menar det.

Shit, jag är helt blå där ringen sitter. Måste få av den. Men ingenting hjälper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar