måndag 25 maj 2009

Illamående

Nää. Nu mår jag illa också. Vet inte vart jag ska ta vägen, var hungrig och gjorde i ordning 2 mackor och en kopp honungsvatten men klarade bara av den ena mackan och halva koppen, sen mådde jag plötsligt jätteilla och det håller i sig, kommer i vågor, blir jätteyr och känns som att jag ska spy. Jag vill inte!! Huvudvärken har sitt tag om mig som vanligt. Känner mig febrig. Usch och blä, jag orkar inte mer. Ge mig min hälsa och livsglädje tillbaka!

Funderar på att ta och läsa lite, fast huvudvärken säger emot och dessutom har det gått allmänt trögt på läsfronten på sistone, eftersom jag nu kommit till delen av boken där hon ska förlora sin älskade Will. Känns jätteupphetsande att läsa om. Kanske tar och bläddrar i en tidning istället. Eller jag kanske ska kolla lite på Björn Gustafsson - ett livsverk som jag inte ens öppnat än. Kanske kan få mig att skratta lite, vem vet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar