lördag 23 maj 2009

Ett blivande stud?

Jag har nu gjort sen anmälan till en hel del kurser och program på Karlstads Universitet. Jag hoppas jag kommer in på något, skulle vara underbart att kunna flytta upp dit och känna att jag tar tag lite i mitt liv. Radikala förändringar kan alltid vara bra. Om det är åt det positiva hållet, såklart. Och det är helt klart något jag behöver.

Tänk vad najs att få rå om sig själv, bara tänka på sig själv. Plugga, det är nästan något jag saknar. Så länge man kan få det att gå ihop med pengar så skulle det vara helt underbart. Ja, man ska ju ha råd med hästen också. I värsta fall finns det kanske någon som vill vara medryttare som kan hjälpa till med både tid och pengar. Men förhoppningsvis löser det sig väl.

Men så kan man inte ansöka om bostad heller förrän man är antagen, och det beskedet kommer i juli typ. Jag vill ju nuuuuu!!!
Mamma verkar inte så glad över mina planer dock. "Då kommer vi ju aldrig att ses!" sa hon. Men det gjorde vi ju knappt när jag gick på Bollerup heller.

Hoppas, hoppas, hoppas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar