torsdag 28 maj 2009

Fem.

Okej.
1. Jag får panik på min dator. Sen när blev den så här efterbliven och seg?!

2. Imorgon lär bli en stressig dag. Upp vid 8 som vanligt, städa lite med stereon på härligt hög volym (ingen annan hemma) och detta eftersom morgondagen inte blev som planerad; vi får vara här och förfesta istället då vi inte kan ta oss ut dit vi skulle från början... Men men! My room is a mess. Jag har i princip levt i min säng den senaste tiden. Och det ser ut därefter.
I alla fall. Sedan ska jag befinna mig i stallet halv tolv och sedan ska jag & Green rida ut! Och jag ska helst vara hemma till två tänkte jag. Borde försöka hinna handla också.
Sedan är det i alla fall VÅRFEST på kvällen! Wie. Det ska nog bli livat. Om jag kan komma på nåt vettigt eller i alla fall kul att ha på mig.

3. Jag borde sova nu så jag orkar med ovanstående.

4. Mitt värsta skoskav gör så ont att hela foten dunkar. Alltså, vilka skor ska jag kunna ha imorgon?! En mycket intressant fråga.

5. Det här tog dubbelt så lång tid att skriva än vad det skulle gjort i vanliga fall - MIN DATOR ÄR DUM I HUVUDET!!! Och för en månad sedan ungefär hade jag bara kunnat fråga mitt geni till pojkvän vad det var för jävla fel och låta honom dumförklara mig. Men nu - icke sa nicke. Jag får väl bara hoppas att den är bättre imorgon igen. Att den hade en svacka.

1 kommentar:

  1. Vad är det för problem med datorn? Bara seg? Berätta, så kanske jag kan hjälpa :)

    SvaraRadera