onsdag 27 maj 2009

Shoppingabstinens!

Ja, som rubriken säger. Jag har shoppingabstinens!! Seriöst. Vill ha nya skor. Behöver nåt att ha på mig på fredag! Och en massa annat. Ett par jeans som faktiskt passar, till exempel. Måste få komma iväg på en rejäl shoppingrunda snart! (Madde, se det som en pik... hrm.)

Idag blir det i alla fall Arbetsförmedlingen i eftermiddag (snark) och sedan kanske en sväng in om i någon affär när jag ändå är nere på stan..
Sedan blir det i alla fall stallet som vanligt och ikväll ska jag bli väldigt distraherad är planen! Hihi. Kan bli kul.

Måste börja peppa inför fredag också. Fast är lättare när man faktiskt vet vad man ska ha på sig... Annars är det mest ångest. Nej, men det ska bli extremt skoj! Sista Bollerupsfesten för min del? Den ska äga! Vi ska äga.

2 kommentarer:

  1. Hehe, karlar ;)

    Jag känner igen mig i det där shoppingabstinensen för tillfället!

    SvaraRadera
  2. sv: Om du vore riktigt känd skulle folk alltså tycka att du var fet. Det är ju sjukt...
    Hur står det till annars då?:)

    SvaraRadera