lördag 23 maj 2009

Min gris Fallino

Ikväll var det sånt underbart väder! Oftast gör jag faktiskt verkligen bäst i att vänta med stallet till framåt kvällen. För hela dagen har vädret varit helt konstig och det har regnat och blåst osv. Men nu ikväll var det minsann helt molnfri himmel och varmt! Underbart. Red i t-shirt ute klockan åtta.

Fallino var jätteduktig idag med. Herregud, börjar nästan kännas lite konstigt. Är som att vara i en svacka, fast tvärtom. Men det är ju bra. Det får gärna hålla i sig.

I morgon blir det i alla fall lite dressyr/flumridning på fältet och förhoppningsvis lite fina foton! På måndag kommer hovis och nästa måndag blir det sommarhage! Får se om någon annan ska ha ute på natten, för den nya stallchefen sa att det skulle gå att ordna om vi ville. Jag har i alla fall gärna ute Fallino så mycket som möjligt. Fast då kanske jag får ta och investera i ett flugtäcke också, förutom luvan, men det kan det vara värt. Mitt älskade Fluff!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar