måndag 18 maj 2009

Sluggish...



Sent i stallet ikväll. Fastnade lite med Guitar Hero och min syster innan jag åkte. Så jag var inte färdig förrän halv tio då jag kunde ta och sätta mig på cykeln och trampa hem igen och vara hemma vid tio.
Det var i alla fall mys. Så skönt i stallet på kvällarna, oftast. Sen att Fallino var en duktig ponny (ja, för er som inte vet så kallar jag min häst för min lilla ponny, även om han mäter ca 173 cm över manken..) gjorde ju inte saken sämre, och vi avslutade vårt lilla ridpass lagom tills solen gick ner. Mysigt. Imorgon ska jag dock (såvida det inte regnar, kanske) åka dit tidigare på dagen, så slipper man skynda sig på slutet. Har inget särskilt för mig imorgon ändå, vad jag kan minnas i alla fall. Jo, jag ska börja med mitt lilla projekt "Take all your problems and rip 'em apart, carry them off in a shopping cart", tänkte jag. Idag har jag i alla fall fixat med hovslagaren. På måndag kommer han, kl 17. Jag tänkte såklart inte på att jag är upptagen från 16 och framåt, men det löser sig. Allt löser sig. Oftast. Sådana saker i alla fall.

Usch, fick reda på idag att den enda dagen jag verkligen inte kan vara på Sweden Rock eftersom jag har 2 studenter att gå på, den ena mycket viktig, är samma dag som jag ska jobba där. Resten av dagarna är jag väl ledig och kan gå och glo som jag vill då, antar jag. Typsikt. Vem kom på det där? Det är ett problem som jag tänkte att det skulle lösa sig. Nu vet jag inte hur det ska gå till. Ingen som vill ersätta mig..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar