torsdag 21 maj 2009

They want to sleep, they want to be slept

Önskar att jag kunde få känna lite lust igen. Livslust, sexlust, vad som helst. Jag är bara trött, tråkig, hängig och ledsen. Enda gången jag är lite mig själv är egentligen i stallet. Då försvinner det mesta ur hjärnan.
Läste förresten nånting i morse i Illustrerad Vetenskap att man kan tydligen dämpa posttraumatisk stress om man spelar tetris i 30 minuter inom 6 timmar efter händelsen... Okej. Too late för mig, men intressant. Typ.


Nu svamlar jag bara. Ska snart till hästen. Mitt hjärta.

Här är fö
rresten en blogg som faktiskt piggar upp och gör mig glad varje gång jag tittar in: A Beautiful Mess
Spellistan hon lagt upp gör mig dessutom helt lugn och avslappnad.

Och den här vill jag ha när den kommer!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar