torsdag 28 maj 2009

Tired Thursday

Så, hemma igen. Satan vad det blåser!! Nu fick jag säga vad jag ville, tyckte och kände. Förhoppningsvis blir det så med. Men tvivlar på att det inte skulle bli det. Så jag kan nog vara rätt lugn.

Usch, vad trött jag är. Var helt grötig i hjärnan nu när jag var iväg. Hon bara "Varför tittar du ut genom fönstret varje gång jag frågar dig något?" Jag bara "Va?". Är väl inget jag tänker på. Finns det fönster och jag kan titta ut gör jag oftast det. I alla fall. Huvudvärk. Tillbaka igen. Var rätt lugnt igår och i förrgår med tror jag. Började ju bli bättre med sömnen och allt det nu, satan! Fast då somnar jag förhoppningsvis hyfsat bra inatt. Annars är jag tillbaka på ruta ett igen.

Nej, nu ska jag slappa lite, lyssna på the Cardigans och ta igen mig till eftermiddagen då jag ska träffa syster min på stan och shoppa med henne. Eller, till henne. Hon behövde lite nya underkläder och så, och vem kan då vara bättre att ha med sig än jag? Experten själv. Typ. Fast hon ska inte få några sexiga. Inte alltför i alla fall. Hon är för liten för sånt!! Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar