tisdag 26 maj 2009

Littlest Things

Dreams, Dreams
Of when we had just started things

Dreams of you and me
It seems, It seems
That I can't shake those memories
I wonder if you have the same dreams too.


Jag har faktiskt kommit på en bra sak med att det inte är Han & jag längre; jag har slutat slösa mina pengar på en massa fina underkläder. Vad är meningen? För det första har jag redan en massa, men för det andra, vem ska se dem? Det är i vilket fall inget kul längre. Även om jag älskar fina underkläder så är det inte samma sak om man inte får visa upp dem för någon man tycker om...

Nu har jag nog faktiskt kommit så långt att jag känner att får jag bara något slags svar på mina funderingar och allt som jag grubblar över så kan jag gå vidare. Men så länge jag fortsätter mitt tänkande så kommer jag ingenvart. Och det är ju minst sagt ganska segt. Så om han nu bara kunde svara på det jag undrar så kan jag ta det till mig och sedan move on.

Nej, nu ska jag faktiskt ta och sätta mig och fortsätta läsa min bok och lyssna på Lily Allen (It's not me, it's you).
Få se om jag kan få fotona av pappa sen idag i alla fall. Blir så trött på att vänta. Hur jobbigt kan det vara liksom?

1 kommentar:

  1. Aaa dom är jättefina :) Mina favoriter är pumpsen med hål på sidorna och dom som är över dom. Ifs gillar jag alla hehe.

    SvaraRadera