måndag 3 augusti 2009

HEMMA OCH DET REGNAR IGEN

Jag är tillbaka hemma nu. Här är tråkigt och dött som vanligt, och jag har inte orkat packa upp än. Städa behöver jag också, och tvätta. För om allt blir som jag planerat så bor jag i Karlstad inom några dagar bara! Wow. Känns overkligt. Konstigt, minst sagt... Men härligt!!!

Helgen då, det är ju den jag ska skriva om. Mm, underbart. Fin fin fin pojke! :) Jag har sån tur och lyckas hitta underbarare och bättre killar för varje gång! Vi hade massa mys, och på lördagen for vi iväg till stranden och solade och badade och på kvällen blev det tacos och lite öl (eller cider som för den nya mesiga Jessica) med lite vänner till honom. På söndagen blev det inte mycket alls gjort, och jag lyckades missa tåget hem med en halv minut (mental note to self: Håll händerna från varandra om ni måste åka inom en timme och du inte ens har packat innan..!), så 2 extra timmar blev det innan nästa tåg gick..

Men nu måste jag åka iväg till stallet till min finaste lilla häst! Honom har jag ju inte träffat sen i torsdags! Men jag återkommer :)
Vita Sand där vi var och badade

1 kommentar: