fredag 28 augusti 2009

LAUNDRY DAY

Då kom dagen då jag måste vara effektiv. Har varit nere o haft på 2 maskiner med tvätt. Får dock se om jag kan tvätta mer än det idag med tanke på att jag får torka allt uppe i lägenheten (har torkställ på väggen i duschen, jääj) då jag inte kommer in i torkrummet och den bra tvättstugan som jag egentligen bokat är tydligen ingången sönder (vi har avancerade prylar och såklart sviker tekniken...). Synd för där är maskinerna mycket bättre (och mer lättförståeliga för idioter som jag!) och ett torkrum som man går in i genom det rummet.. Ja. Synd i alla fall.

Nu ska jag städa och sen när jag tvättat klart bär det av mot stan för att köpa lite mat och nödvändigheter. Nej, jag menade faktiskt inte sprit. Sedan är det bara att hoppas jag hinner få och bli klar med allt för redan vid fem kommer det folk hit... Gah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar