torsdag 27 augusti 2009

I ADMIT IT. GOT NO LIFE

Okej, mycket jag fått gjort idag då. Skulle egentligen. Men så åkte jag hem om efter skolan eftersom jag hade en väska på säkert 10 kg att släpa på och dessutom var lagom kissnödig eftersom jag inte han gå på toa på rasten och sen tyckte jag inte det var lönt och sen åkte jag hem..! Haha, ja. Men sen var jag hungrig så jag lagade lite mat också, och sedan fastnade jag helt i min blogg. Som kanske syns... Men visst blev det fint? :)

Imorgon är det välkomstfest för studenterna i Karlstad och det ska bli fett! Men vad ska jag ha på mig? Suck. Dessutom måste jag tvätta imorgon, och städa och även gå och handla eftersom jag ju inte gjorde det idag. Plus att jag förmodligen ska ha förfest här... Hm. Äsch, blir nog bra!
Sen i helgen ska jag försöka både att läsa ikapp det jag inte hann igår (tyckte det var dags att sova vid 1 när jag skulle upp 5.30.. Kunde ändå inte fokusera) plus att vi ju har en massa nytt till tisdag. Till exempel Bibeln. Som jag hoppas att någon i min umgängeskrets har hemma i hyllan...?
Saknar fortfarande min snutt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar