måndag 17 augusti 2009

OLD DANCES

Nu när livet är bra och mina tankar inte maler runt en massa annat hela tiden har jag börjat snöa in väldigt mycket på musik, märker jag. Men det gillar vi ju, eller hur? Musik, alltså. Här är en fin låt jag tycker om och nästan kan börja gråta till även om jag inte har något att vara ledsen över.. Ja, man får nästan lite ångest i hjärtat av att lyssna på den! Här är den i alla fall.

Old Dances - Kate Nash

För övrigt älskar jag Kate Nash.
Så här kommer en till..

Don't you want to share the guilt? - Kate Nash

4 kommentarer:

  1. Det ÄR mysigt!! Har precis flyttat hit och tycker att det är underbart med lite växtlighet till förmån för en 2kvm stor plåtbalkong på tredje våningen!

    SvaraRadera
  2. Svar: Jag har ju aldrig använt blogspot så jag vet inte hur det ser ut där man redigerar designen. Men om du kan gå in i stilmallen så hittar du troligtvis en kod som heter "body" och under den koden ska det finnas "background". För att sätta in en bild som bakgrund ska du ändra i just background. Slutresultatet kan se ut såhär:

    #body {
    background: #enfärg url(adressen till bakgrunds-bilden);

    Hoppas det var någon hjälp :)

    SvaraRadera
  3. Svar: Hm, okej.

    Om du vill så kan jag ta dina användaruppgifter och kika runt. Men det väljer du själv :)

    SvaraRadera
  4. Du kan ju ta en print screen och kopiera mallen och skicka till mailen jag har angett här så ska jag ta en lite kik :)

    SvaraRadera