fredag 31 juli 2009

HELGEN ÄR ÄNTLIGEN HÄR

Igår var jag, min syster och farmor iväg på lite utflykt till Simrishamn. Vi tittade i små söta butiker och åt god buffé i ösregnet hukandes under ett parasoll på uteserveringen. Vi fikade och åt sorbet. Tittade in i en butik där allt kostade 10 kronor. Där fanns mycket smått och gott och fint. Sedan åkte vi väl hem igen, ungefär.

Idag är det dagen med stort D. Eller varför inte helgen med stort H. Jag ska i alla fall alldeles strax ta min väska och ge mig ner till stationen och fara iväg. Ikväll ska jag och J äta ute och se på Brüno. Sedan får vi se vad resten av helgen kan erbjuda. Håll tummarna för mig! Jag lär inte ha tid att blogga, men förmodligen twittrar jag lite då och då, så kika gärna in ändå.
Här är några bilder från igår.

1 kommentar: