torsdag 6 augusti 2009

HATE TO LEAVE YOU BEHIND (BUT I'LL SEE YOU SOON)

Idag var sista dagen jag träffade Fallino på obestämd tid, handlar det om dagar eller veckor? Vet inte än. Mina kära syster följde i alla fall med mig till stallet idag, och hon som inte ridit på nästan ett år fick rida barbacka i skogen med mig som sällskap, till fots. Fallino var snäll och Josse var glad. Och jag var hurtbulle! Plockade hallon gjorde jag med, Fallino fick flest bara för att han är så söt.
När vi kom tillbaka till stallet tricktränade jag lite med honom, något jag inte gjort ordentligt på länge. Han var duktig, yoga kan han jättebra sen ett år tillbaka, och han är helt godkänd på "Stanna". Buga har vi inte tränat på ett tag eftersom han tyckt det var lite jobbigt sista gångerna vi provade. Men det gick hur bra som helst, 2 försök och 2 bugningar! Sen hann jag inte lära mig så mycket mer tricks på min Gotlandsvistelse för 2 år sedan innan jag bröt bäckenet och fick åka helikopter till Lund. Men det är en annan historia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar