onsdag 26 augusti 2009

JAG SKA STRAX LÄSA, LOVAR..

Okej, inte tid att skriva egentligen, men ändå. Vad gör man inte för att skjuta upp sånt man borde göra? ;D Typ att läsa, massor.

Som förutsagt var det skittråkigt idag. Speciellt den så kallade "insparken". Som bestod i att vi satt i ett klassrum o fick varsin kopp te/kaffe och en liten äcklig kaka. Sedan satt vi en timme och lyssnade på lärarna när dom berättade om deras forskning i litteraturen och hur och när och var och varför de doktorerade osv. Plus att den ena av dem började med en utläggning om vad universitetet innebar och när Sveriges första grundades osv osv. GÄSP. Och jag var extremt hungrig eftersom pengarna jag skulle köpa lunch för gick till ett busskort istället. Men det är ju bra, då har jag det i alla fall.

På vägen hem, när jag satt och väntade på min buss hem på Stora Torget kom det plötsligt fram någon och sa "Så här sitter du och är emo!". Björn! Vad glad jag blev. Han skulle iväg och repa, men var en timme tidig så det var ju synd att min buss skulle gå bara 7 minuter senare. Men vi hann i alla fall sitta och snacka en stund! På måndag flyttar han till Oslo. Grr. Dumma Oslo. Hoppas det går bra för honom där och att vi hinner festa innan dess! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar