söndag 30 augusti 2009

JAG. HATAR. PENGAR.

Jag har varit lite seg på att blogga idag. Eller, jag har varit ganska seg hela dagen egentligen. Blir väl lite så när man smådeppar över t.ex pengar och funderar över hur man ska kunna överleva egentligen. Svårt när man har mer än dubbelt så mycket att betala just den månaden man inte har pengar. Vilket beror väldigt mycket på att min möblerade lägenhets möbler var spårlöst försvunna. Suck. Nej, pengar gör mig bara så trött och deprimerad. Fördelen med min brist på pengar kanske i och för sig kan resultera i att jag blir smal igen. Fast brist på mat brukar visserligen medföra brist på prestation och koncentration. Nåja.
Jag har försökt läsa Kung Oidipus.
Jag har fått låna Bibeln av Maddes mamma! Ska ha läst i den tills tisdag..
Jag har köpt nam nam bröd :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar