torsdag 13 augusti 2009

I'M BACK AND I LIVE IN KARLSTAD!

Pust, ja jag har ju inte varit den bästa på att uppdatera på sistone kanske. Men av förklarliga skäl! Har varit utan internet nu sedan jag kom hit tills igår då jag tog mig i kragen och skaffade mig ett litet mobilt bredband. Så nu är jag tillbaka igen! Fast nu märker jag hur skönt det var ändå utan internet... Man var fri på något sätt. Även om det kändes som att det fattades en kroppsdel, eftersom man ju kan och i vissa fall faktiskt måste göra allt över nätet these days.

Vad ska man säga, min lägenhet är jättegullig och jag trivs jättebra. Var på IKEA för tredje gången sen jag kom hit idag med kära Madde och köpte mig detaljer för ett ännu mysigare och bättre hem. Sedan tog vi en tur in på Bergvik Köpcenter också och olyckligt nog råkade jag shoppa lite till. Som om jag inte shoppade nog med kläder redan i lördags! Nåja. Det värsta är att det är bra grejer som behövs i min garderob också.

Ni ska självklart få en massa bilder!! För här är så vackert. Men idag orkar jag bara lägga upp den första jag tog här. Som illustrerar hur fint det kan vara hos mig om kvällarna.

1 kommentar: