tisdag 25 augusti 2009

ALLERGISK MOT MORGNAR

Herregud vilken bitterfitta jag är innan klockan 6 på morgonen. Ja, ända till klockan 7 om det vill sig riktigt illa. Jag hatar morgnar. Minst sagt. Usch. Är allergisk. Mår illa tidiga morgnar. Kan typ inte ens äta tidiga morgnar. Och jag som älskar frukost! Frukost innan halv 7 borde inte få räknas som frukost! Hädelse. Just nu kokar jag mig en kopp te. Det kan jag tåla på morgnarna. Och sen får jag trycka i mig ett par mackor. För jag överlever trots allt inte utan frukost om jag ska göra något på dagen. Även om de får mig att må illa just nu.

Blä.
Berättar mer om igårkväll osv när jag kommer hem igen efter lunch. Wish me luck.....

1 kommentar:

  1. Tidiga mornar och humör går inte ihop. Jag springer och skriker om något går fel eller kastar grejer överallt. Frukost får jag inte i mig heller, inte alls. Då är det bara att gå och spy. Det tar jättelång tid för min kropp att vakna och då tycker inte magen att jag ska ha någon mat förän den har sagt adjö till John Blund. Helst går jag inte upp fören 09!

    SvaraRadera