lördag 29 augusti 2009

WELCOMING PARTY

Gud vad roligt det var igår! Verkligen. Helt underbart. Älskar att vara lagom berusad, haha. Vi förfestade hos mig, sedan drog vi in till stan (först mötte vi världens bästa busschaufför som väntade vid min port medan jag sprang upp o hämtade inbjudningarna som vi glömt... hehe) och vi var först i kön... Var där typ kvart i åtta (ja var ju först till kvarn så ^^) men vi hade skitkul. Satt och snackade o drack Appletinis och sen dansade vi och gick ut och rökte och drack lite och dansade mer. Någonstans där drog Robin tydligen hem. Sen så var det ju Markoolio också haha! Han var grym. Eller, det blev ett jäkla drag i alla fall. Senare var det även Alcazar. Fett tagg hela kvällen alltså! Och enda bieffekten idag är väl träningsvärk i kroppen efter allt dansande plus att någon råkade tappa en cigg mellan benen på mig när vi satt ute och rökte så jag har väl lite brännmärken på låren med, hehe. Men inte bakis i alla fall!
MARKOOLIO (& Karlstadsolen)
Träffade även Sebastian vid Sibylla sen på natten och det var trevligt. Båda har en jäkla massa att läsa nu om vi ska komma ifatt i skolan... Sedan missade jag bussen hem och nästa gick tydligen inte förrän en timme senare! Men jag skippade mina första planer på att gå hem. Mörkt, ensam i ganska stor stad mitt i natten med massa fylle ute. Plus att jag hade grymt ont i fötterna.. Hehe. Så jag satte mig på torget och väntade på nästa buss istället. Kändes tryggt. Särskilt med alla poliser.. Faktiskt.
Så pratade jag med Jocke medan jag väntade och ända till säkert en halvtimme efter jag kommit hem. Han är fin han, gud vad jag tycker om honom. Kändes som att vi kom varandra ännu ett snäpp närmare inatt när vi pratade också. Jag klarade äntligen av att berätta den jobbiga ganska äckliga anledningen till att det tog slut mellan mig och Alex. Jag vet att han inte vill höra nåt om mitt ex, men det handlade ju inte om honom utan själva händelsen jag var tvungen att vara med om och gå igenom. Kändes ändå bra att han fick veta det.

Det blev en massa pladder! Men ikväll är det tagg igen, utgång med Björn & co! :) Får ju passa på medan han bor kvar i Sverige...

1 kommentar:

  1. Aj, inte skönt med brännmärken på låret! Låter iaf som en kul kväll, hoppas du får kul ikväll med! :D

    SvaraRadera