söndag 16 augusti 2009

HAPPY BIRTHDAY BJÖRN!

Var en toppenkväll igår, hade skitroligt. Det var jag och Therese och 8 killkompisar (tror jag att jag räknade till..), och gud vad mycket roligare och lättare det är att umgås killar egentligen. Nåja, vi blev lagom fulla och min bakfylla sedan tidigare försvann precis lagom tills jag skulle åka. Så det var ju perfekt! Först var vi hemma hos Linus, sedan gick vi vidare och fortsatte ta en öl eller två och stannade även till på Burger King (tror jag iaf att det var..) och jag fick äntligen i mig en hamburgare, precis vad jag längtat efter hela dagen! Fast enligt någon var det någon annans hamburgare jag åt, tydligen... Hm. Roligt var det i alla fall och Björn verkade nöjd med in födelsedag (han fick en minttu-shot i present av mig och Therese) så det var ju toppen!

Nu ska jag ta och diska lite och klä på mig för nu kommer alldeles strax Madde över på en kopp te!
Glömde fota tyvärr, mer än på det nöjda födelsedagsbarnet själv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar