lördag 29 augusti 2009

LIKE A SHADOW

Usch. Jag är inte så taggad för ikväll, tyvärr.. Trött och hängig och har ont i magen. Och det blev ju inte bättre av att den i mitt liv som har mest behov av att trycka ner mig för att själv må bra just ringde. Det värsta är att jag alltid försöker, försöker göra allt jag kan för att inte behöva hamna i den situationen. Jag till och med kan fjäska. Och jag är inte en person som fjäskar annars. Jag orkar verkligen snart inte längre. Och saken är den att jag har verkligen varit lycklig ända sedan jag kom upp hit. Synd att man inte kan säga upp kontakten med alla man vill där hemma ändå... Vissa kan tydligen inte unna en att vara lycklig. Då trycker vi ner henne och får henne att känna sig dålig istället, så blir personen i fråga kanske lite lyckligare själv? Vem vet. Jag förstår tyvärr inte själv. Vill bara slippa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar