tisdag 4 augusti 2009

STRESSIGT MEN DET SKA GÅ!

Igår kväll tog jag tåget in till pappa för att diskutera lite om flytten och så. Och jag var så hyper att helt plötsligt hade vi bokat varsin biljett! Jag torsdag och han fredag, så att jag skulle hinna hämta nyckeln. Sa jag det förresten, att jag fick reda på igår att min lägenhet som skulle vara möblerad inte alls var det? Bra att jag fick reda på det innan, tack vare att jag mejlade iväg några frågor till den förra hyresgästen som berättade det för mig. Så nu blir jag väl lite fattigare, men förmodligen blir lägenheten också snyggare! Haha. På fredag när pappa kommit upp så blir det ett besök på Ikea. Och eftersom jag alltså inte har någon säng innan dess får jag sova natten innan hos Madde.
Allt blev lite stressigt nu plötsligt, när det väl var bestämt, och jag har ångest över hur jag ska lyckas få med mig bara kläder och skor... Sen är det ju ändå en hel del annat som måste med också. Suck.. Kanske får ta en andra sortering med vilka kläder som ska med..

Och så vet jag inte än när Fallino ska åka upp... Pappa ska ta hand om honom så länge, och jag har sagt upp stallplatsen men har ju kvar den till den sista september om det verkligen skulle krisa sig.. Och jag kommer längta ihjäl mig efter min älskling!! Usch. För att inte tala om hur bortskämd han kommer bli! Min pappa är nämligen expert på att skämma bort honom = Fallino har ingen särskilt respekt alls för honom. Suck.

Nåja, som min ena faster citerade i morse; "Allt går, utom nyfödda barn!".
Om nån undrar så hade jag just skurat vattenkaret...
Pappa matar en nöjd Fallino med morötter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar