söndag 23 augusti 2009

MAKING ME NERVOUS

Nu har jag sett 2 avsnitt Gossip Girl och ätit lite chips. Nu börjar jag oroa mig för Jocke. Jag vet att jag kan vara lite överkänslig men nu har han inte svarat på sms på över en timme. Han var ju själv den som skrev innan, men det var flera timmar sen nu. Och jag vill inte ringa heller ochstöra när han kör. Han lovade att köra jätteförsiktigt i alla fall... Jag dör om nåt hänt.

Nu har jag ännu ett snäpp mer ångest, eller ja mest är jag väl nervös, inför imorgon. Gud, jag har vartit här i vad är det, 3 veckor nu? Och vet inte ens var universitetet ligger... Hehe, bra. Och vad ska jag ha på mig? Gode gud. Får väl prova mig igenom garderoben ikväll innan jag lägger mig!
Och hoppas att Jocke hör av sig snart... Ja, jag är nervöst lagd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar