fredag 14 augusti 2009

FREDAG HÄRLIGA FREDAG

Nu har jag äntligen gjort mig i ordning och ska alldeles strax promenera in till stan. Går jättebra bussar precis nedanför, men jag har inga kontanter och dessutom är det helt underbart väder, riktigt härligt efter regn och allmänt tråk de senaste dagarna. Inte ett enda moln syns till på himlen! Ärendet i stan idag består av att ta ut pengar samt gå till Gina Tricot och prova jeansen jag köpte i en ännu mindre storlek, då de jag köpte häromdagen passade bra (men med mer eller mindre glapp i svanken som med alla jeans..) och de kommer att töja sig... Så får jag på mig de mindre så byter jag till dom istället!

Ikväll ska jag och Madde och en tjejkompis till henne gå ut och göra stan osäker! Eller, vi får se hur osäker den kommer bli. Men det är väl bra att ta det hyfsat lugnt första gången man är ute här kanske? Så jag inte gör bort mig med en gång? Hehe. Kul ska det bli i alla fall, och de ska komma hit till mig vid sju ikväll. Kors i taket, men är jag ganska säker på vad jag ska ha på mig till och med!
Här sitter jag just nu och myser! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar