söndag 30 augusti 2009

SOLBERGS

Orkar inte ens säga något om gårdagen. Det var en enda stor besvikelse, egentligen. Det hade kunnat vara hur roligt som helst, om vi eller jag i alla fall inte hade väntat något helt annat.

Nåja. I morse kom jag på att jag ju skulle ut och hälsa på i Fallinos nya stall i helgen, och det blev alltså bara att klä på sig och traska in till stan för att ta bussen dit. Jag lyckades komma av rätt tack vare busschauffören, jag fattar egentligen inte hur de har tänkt för det är varken en röst som säger nästa station eller en skärm som visar eller någonting. Herregud, hur ska man kunna veta? Nåja. Nu vet jag i alla fall på ett ungefär. Tyvärr fick jag inte tag på tjejen därifrån jag skulle träffa, så jag tog bussen hem igen efter att ha strosat runt och tittat lite och försökt ringa henne ett par gånger. Men hon ringde för en stund sedan (hade glömt mobilen inne på köksbordet..) så vi ska ses där på tisdag eftermiddag istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar