onsdag 26 augusti 2009

ONSDAGSMORGON

Åh, denna heliga nattsömn. Idag sov jag till halv 8 och la mig vid elva. Och jag vaknar from som ett lamm. Så som det ska vara.

Idag ska jag ha biblioteksinfo och inspark. Men bara nåt tråkigt antagligen. Det är så man blir avundsjuk på de som går program och inte bara enskilda kurser som jag. Både för att de får en massa skoj, de har ju typ festat och haft kul hela veckan med sina klasser och en massa som har varit arrangerat just för dem. Plus att de ju blir mycket närmare vänner med sina klasskamrater. Tyvärr känns det inte som att det kommer bli likadant för oss/mig, men vi får väl se. Hoppas. Vore tråkigt annars. Idag ska jag i alla fall försöka få tag på en inbjudan till välkomstfesten på fredag.

För övrigt saknar jag min häst så att det gör ont i hjärtat. I helgen ska jag åka och hälsa på i det stallet där han ska stå när han kommer hit, och så ska jag göra mitt bästa för att få tag på och bestämma något med ett transportföretag. Min bebis måste ju komma hit, till sin mamma!!
Jag & Fallino juni 07, dagen det bästämdes att han äntligen skulle bli min! Ganska exakt ett år efter att vi träffades första gången. Sen att det dröjde till september innan jag väl fick honom beror ju på att jag bröt bäckenet samma sommar.. ;P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar