måndag 3 augusti 2009

THIS WEEKEND...

Jag glömde ju att ens nämna fredagen! Först var jag sjukt nervös när jag väl var framme, typ dog, sen när jag mötte honom kändes det bra fast jag dog lite mer för han var ännu finare än jag tänkt mig... Så jag var lite blyg till en början. Vi åkte i alla fall först hem till honom då bion vi skulle se inte började förrän 21.30 och även om vi skulle äta innan var det lite tidigt än. Han bodde sjukt mysigt ute på landet i alla fall! Härligt. Så småningom så åkte vi i alla fall in till stan och åt jättegod mat här innan vi gick och såg Brüno. Härlig film, gud vad man skrattade i alla fall! Och det är väl det som är syftet lite.

Sedan skrev jag väl ungefär vad resten av helgen bestod av i stora drag i förra inlägget. Jag saknar honom redan, så tråkigt att vi ska bo så långt bort när vi är som gjorda för varann... Vi upptäcker bara fler och fler likheter hela tiden. Och tycker väl inte precis mindre om varann heller, speciellt inte nu... Nåja. Karlstad är bara spikat en termin framåt, sen har jag ingen aning om vad som ska hända, så alla möjligheter finns ju. Synd att jag ska flytta ännu längre från honom nu bara. Suck.. Ah, jag ska hålla mig positiv nu! Faktiskt. Det är faktiskt ganska exakt lika långt mellan Stockholm och Göteborg, de respektive städerna där en kusin till mig och hennes sambo bodde när de först träffades! Så det finns ju hopp, även om jag hatar distans och även om mina vänner tycker att jag ska övertala honom att Karlstad är bättre och hans tycker att han ska övertala mig att Kalmar är bäst... Haha! Men vi har ju klarat oss bra hittills, eller hur?

2 kommentarer:

  1. Blyg till en början? Haha, du satt som på nålar hela tiden ju =D

    Men skönt att höra att du gillade iaf ;)

    SvaraRadera