måndag 17 augusti 2009

KÄNSLOMÄSSIGT KAOS

Jag blir bara så himla trött. Åhh. Hela den här dagen har gått åt helvete. Alex har skaffat en ny, Anton är sur och Björn dissar mig eftersom Anton är sur. Typ. Är så besviken. Jag borde nog gå och lägga mig nu, jag har varit helt hyper hela dagen, fast inte på det bra energiska sättet utan på det känslomässiga. Vilket inte är lika kul, och vilket har stulit all min energi och gett mig världens huvudvärk som inte blivit ett dugg bättre.

Det är i alla fall bestämt att Jocke ska komma hit till helgen. Skönt. Har saknat honom. Han är underbar. Och snäll. Och lyssnar och blir inte sur och konstig för ingenting. Han är trygghet och värme. Jag blir glad bara av att tänka på honom! :) Det är så pojkar ska vara.

Jag avskyr människor som gör en besviken.

1 kommentar: