måndag 31 augusti 2009

DISCIPLIN

Okej, jag har insett. Självdisciplin. Är viktigt. Det går inte längre att glida runt som jag alltid gjort i skolan förut. Men det har ju gått bra för mig ändå; därför har jag ju blivit så lat. Från och med nu ska jag börja läsa till nästa gång så fort som möjligt. Dock är jag tveksam till hur jag ska hinna allt till torsdag... Imorgon är det lektion till 12, sedan på eftermiddagen ska jag ut till stallet igen och hälsa på, så jag kan nog hinna en del på kvällen visserligen. På onsdag har vi våra gruppdiskussioner på förmiddagen, sen kommer ju Fallino! Och då tvivlar jag på att jag kommer ha så mycket tid över till att åka hem tidigt för att läsa.. Eller för den delen kunna koncentrera mig innan han kommer.

Men, det får bli som det blir. Efter torsdag ska jag i alla fall sköta mig exemplariskt. Planerar jag åtminstone.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar