fredag 21 augusti 2009

YESTERDAY AND TONIGHT

Oj, skrev visst aldrig något igår, kan vara bl.a eftersom jag på kvällen då jag tänkt blogga fastnade i en bok jag trodde skulle vara hur tråkig som helst. Det var den inte. Dessutom är det något underbart härligt fel på min dator, typ fläkten, så den börjar hålla på ibland och då ger jag upp och stänger av skiten helt enkelt. Sen kollade jag även på Gossip Girl igår, innan jag började läsa. Me, nåja, det var inte allt vad dagen innehöll.

Jag var med Madde på stan och hade ångest eftersom jag inte fick shoppa. Dock höll jag inte det löftet helt och hållet... Men vad gör man när man hittar en underbar korsett som råkar passa helt perfekt på en och som kostat 900 förut men nu 100? Det ni. Den fick faktiskt följa med hem. Och jag tackade nej när kassörskan frågade om jag inte ville ha ett par trosor till. Jag sa som det var; trosor har jag så det räcker och blir över... Sedan letade vi skor och klänningar. Jag har åtminstone spanat in vilka skor jag ska köpa när jag har pengar och de har kommit ut i butikerna. Klänningar... ja, det finns det alltför många. Det får bli när jag har råd. Jag har redan tillärckligt många.. Även om jag bara har med mig en bråkdel hit. Och jag har redan klädångest inför imorgon kväll och min inflyttningsfest! Jag och Madde kom fram till att vi skulle köra på temat sexighet... Utan att det blir slampigt. En svår balans det där.
Men nej, nu svävar jag ut! I alla fall fick jag hämta en av mina böcker igår. Skönt, den viktigaste (och tyngsta och med mest innehåll...). Mycket ädel bok också.

Men nu ska jag fortsätta och fixa och dona här hemma, för ikväll kommer äntligen underbara Jocke hit!! <3

2 kommentarer:

  1. Jag har hittat min sexighet men jag tror att slampigheten följer med på köpet.

    SvaraRadera
  2. Och jag har inget av det.... :( ÅNGEST

    SvaraRadera