fredag 17 juli 2009

Vakna i solsken

Åh vad skönt, inatt sov jag ut. Okej att jag inte la mig förrän 2, men jag tänkte att nu skulle jag faktiskt inte ställa en klocka utan sova så länge jag behövde, den enda tiden jag har att passa är frissan som jag ska vara hos kvart i fyra. Men så länge tvivlade jag på att jag skulle sova.. I alla fall sov jag till 11, då jag vaknade och kände mig pigg för första gången på länge. Trevligt.

Nu ska jag nog ta och gå ut i solen en stund och bättra på solbrännan lite innan jag gör mig i ordning för eftermiddagen. Jag funderar lite på om jag ändå ska våga mig in på Lindex och deras underklädesrea... Det kan bli farligt. Vi får se. De har så himla fina... Och som ni kanske vet är underkläder och skor mina stora svagheter när det gäller shopping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar