onsdag 1 juli 2009

Denna eviga mättnad

Nu måste jag vänta en liten stund innan jag åker till stallet ändå.. Åt kvällsmat nu, så jag skulle hinna äta innan. Och vad blev det idag tro? Hemgjorda hamburgare. Precis vad jag var sugen på... Eller inte. Ätit alltför många hamburgare de senaste 2 veckorna, och då överdriver jag inte om jag skulle chansa på minst 10. Men alltså blev jag i alla fall äckelmätt och kan inte röra mig och än mindre cykla 8 km för att sedan rida. Så får bli en liten stunds vila innan.

Var ute och gick en runda med syster i eftermiddags, var faktiskt skönt. Helt okej varmt, tack vare blåsten. Inte ofta man kan vara tacksam mot vinden i Skåne, mer än just varma sommardagar.

Imorgonkväll ska jag på middag med radion, vilket jag tackade ja till mest för att få chansen att klä upp mig lite. Jag ska använda mina nya skor jag köpte i Karlstad! Blir invigning.
Jag vill till Arvika..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar