onsdag 8 juli 2009

En natt i juli

Svårt att sova inatt. Jag la mig ändå vid halv ett, kanske innan. Men då var det precis som att jag inte var trött längre. Så jag låg klarvaken och flummade och funderade till klockan tre. Tråkigt. Jag läste en stund också. Men blev irriterad på språket (ev översättarens fel, vem vet) i boken. Kändes så omoget. Men men. Annars så låg jag och funderade på de stora P:na i livet just nu; Pengar och Pojkar. Mycket huvudbry på båda ämnena.

Idag har jag inga direkta planer, men fredagsplanerna ser ut att gå i lås i alla fall! Så då är hela helgen bokad med roligheter och söta flickor!

1 kommentar:

  1. Jag hade också jättesvårt att sova i natt, vilket resulterade i att jag sov bort halva dagen..

    Jag ser verkligen fram emot det! Ska bli kul att se :)

    SvaraRadera