onsdag 15 juli 2009

Just erase these feelings

De senaste dagarna har jag för första gången börjat tänka på och verkligen sakna A1 igen.. För första gången sen efter Sweden Rock, typ. Usch. Så himla jobbigt, jag vill bara glömma alla känslor och allt. Så råkade jag prata några rader på msn med honom häromdagen också, frågade hur det var med honom och om han sett Kings of Leon på Hultsfred (inte alls avundsjuk). Han sa att han mådde skit. Men att Kings of Leon var sjukt bra. Men seriöst, vem säger till sitt ex att man mår skit? I början när det var slut var det väl ok, för då mådde ju båda skit, men nu efter 2 månader? Jag menar, även om man mår skit så låtsas man väl att allt är toppen? Eller? Sedan när jag frågade varför så sa han att äh, det var bara som han var lite förkyld. Men då säger man väl typ "jo det är utmärkt tack, lite förkyld bara" eller nåt.

Nåja, nu måste jag börja göra mig i ordning, ska vara på Af kl 13...

1 kommentar: