onsdag 15 juli 2009

I'm back from my... bubble?

Oj, var visst ett tag sen nu.. Jag ska bli bättre, jag lovar! Har hänt så mycket på sistone bara så ju mer jag skjutit upp att skriva här desto mer finns det att säga, haha. Just nu ligger jag i alla fall i min säng med min vetekudde på magen och en kopp te och tycker synd om mig själv. Ja, ni kan ju själv gissa varför.

Förra veckan fick jag i alla fall veta att jag faktiskt kom in på Karlstad Universitet! På två av kurserna, sen var jag tydligen struken från de andra.. Ja, jag vet inte hur det fungerar. Men de jag var antagen till var i alla fall Litteraturvetenskap och Kreativt skrivande. Jag får se hur jag gör, om jag väljer båda eller bara en. Nu har jag i alla fall skickat in ansökan till studentbostäder, och nu väntar de bara på att få mitt antagningsbesked som skulle läggas upp på studera nu i slutet av veckan. Jag är i full gång med att söka stallplats, men det är så svårt också när man inte själv är där och kan åka runt och titta och se hur det verkar. Men det löser väl sig, förhoppningsvis till det bästa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar