onsdag 1 juli 2009

Detta stekande solsken

Uff. Värmeslag. Why ska det vara så himla varmt? Okej, man ska inte klaga. Men det är som hela förra veckan; det är så varmt att man håller på att svettas floder och nästan tuppa av bara av att sitta ner utomhus. Jag har dock uttnyttjat möjligtheten att stanna inomhus i svalkan hittills idag, en möjlighet jag inte hade på en hel vecka då vi istället hukade under ett paraply eller svalkade av oss inne på Willys när vi samtidigt laddade mobilerna. Men alldeles strax ska jag gå ut på promenad och svettas lite. Jag behöver definitivt röra på mig. Gått upp nästan 5 kg sen jag åkte till Madde för snart 2 veckor sedan... Lite väl. Känner mig bara äcklig och svullen. Även om det nog går bort av sig själv snart nu när jag är hemma och rör på mig som vanligt igen varje dag istället för att sitta på arslet och hälla i sig alkohol och äta massa hamburgare, langos, panpizzor och chips.
Svettas lugnt!
Jag vill också ha det så här hemma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar