måndag 27 juli 2009

DET HAR VISST BLIVIT LITE TORKA...

Nej, nu är det minst sagt dags att uppdatera lite igen! Just nu känns det bara som att jag liksom hellre... Lever mitt liv istället för att skriva om det, hehe. Mycket som pågår i huvudet och runt omkring mig, men bara positivt just nu. Och så en massa inför flytten såklart som närmar sig med stormsteg! Och jag har haft så mycket roligt med mina vänner här nere de senaste veckorna med.

Nu har jag i alla fall kommit över den där plötsliga svackan jag hamnade i som varade i 2 veckor eller nåt, angående A1. Kanske kommer tillbaka senare igen, men tror inte det. Miljöombytet kommer bara vara bra för mig. Och med tanke på att jag knappt faktiskt skänkte honom en tanke på mer än en månad så var det ju också bra. Alla har vi våra med- och motgångar. Nu hoppas jag på medgångar ett tag framöver!

Åh, och vet ni vad? På fredag ska jag åka och hälsa på J! Det ska bli så himla kul, även om jag är hemskt nervös. Men det blir nog bra. Vi kommer så himla bra överens, och inte kunnat låta bli att prata med varandra varje dag sen vi möttes på SRF. Och jag vet inte, men trots alla och allt annat så tycker jag så himla bra om honom. Så, i alla fall, på fredag blir det bussar och tåg ett par timmar för mig, sedan bio och middag på kvällen! Sen får vi se vad resten av helgen kan bjuda på.

Nu ska jag åka vidare till stallet och rida ut i skogen och plocka en massa hallon och smultron till mig och världens finaste Fallino! <3

1 kommentar:

  1. Va fin din blogg e :D men förklara namnen, ja pallar inte gissa -.- ^^ om dt e ngn ja känner/vet vem det är iaf :P

    //Malin :D

    SvaraRadera