tisdag 21 juli 2009

Höstens kläder & litteratur

Idag kom den nya H&M katalogen. Jag är nästan lite arg på dom. Är de tvungna att ha både fina underkläder OCH skor?! Mina svagheter. Och jag som har typ shoppingförbud. Eftersom jag inte har några pengar, och jag ska få ska gå till flytten. Grr. Det fanns ju en massa fint. Och jag behöver! Så det så. Faktiskt.

Det kom även ett kuvert från KAU med en massa information inför hösten och om min kurs. Vågade knappt läsa, gör det senare... Litteraturlistan var i alla fall låång.. (duh!) Blir helt nervös. Det känns som att jag kommer vara för korkad. Som att min intelligens har förintats till något obetydligt. Vi får väl se... Om man känner att det inte håller kan man väl hoppa av i värsta fall...? Äh, jag vet inte. Jag ska nog klara det. Om jag bara börjar stimulera hjärnan igen och får fokusera på någonting så borde jag nog klara det. Eller..?

1 kommentar:

  1. Åh, jag satt också och dreglade över HM-katalogen! Visst har deras accessoarer blivit riktigt snygga? Jag har inte heller pengar och de jag kommer tjäna ska gå till Irland-flytten så jag är i precis samma situation som dig :(

    SvaraRadera