torsdag 16 juli 2009

Dry my eye, don't let me fall deeper now

Usch. Ont i magen. Fortfarande. Ska snart gå och ta en värktablett. Mensvärken tar verkligen all min energi, gör mig helt matt och bedövad så ont det gör.

Men nu måste jag ta och göra mig klar för att åka till stallet, sen i eftermiddag ska vi ta en tur till mormor och morfar, mamma och jag. Ska bli trevligt, hoppas vi grillar... Det är en av sommarens höjdpunkter, att grilla hos mormor och morfar! Det är nam nam.

Mina hormoner (det måste vara dom) gör mig helt knäpp just nu. Inatt när jag skulle sova blev jag deppig över en annan A. Om ni känner mig finns det en liten chans att ni vet vem, men jag tänker i alla fall inte gå in närmare på det. Jag ska i alla fall inte prata med honom nu ett par dagar, minst, framöver. Av två anledningar. Både för att det inte är lämpligt de närmaste dagarna och för min del för att han mest får mig att känna mig mer ensam och deppig som det ser ut just nu. Däremot längtar jag efter J!! Han är alltid så gullig och gör mig alltid lika glad. Förlåt, det känns som att jag talar i gåtor nu, hoppas ni har överseende med det.. Men just nu är allt för privat för att tas upp här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar