måndag 1 juni 2009

It was a sunny Monday morning

Oj oj, det är inte lite varmt ute... Och nu har stormvindarna ersatts av nästan inga vindar alls... Vilket gör det nästintill outhärdligt varmt faktiskt. Man blir i alla fall tacksam över minsta vindpust som når en!
Har precis varit och handlat lite förnödenheter, jag gick till affären och ångrade som vanligt att jag inte tog cykeln så att jag i alla fall slapp bära den tunga kassen. Men men. Jag unnade mig en Piggelin med. Nu ska jag alldeles strax ut och sola och läsa en stund innan jag ger mig av till stallet (idag ska jag ha shorts på mig när jag cyklar, ridbyxorna tar jag med!).

Imorgon blir det förhoppningsvis stranden! Hade kunnat bli idag om jag inte varit så dum att jag lämnade min mobil obevakad i en timme (vilket jag inte brukar, men det är ändå aldrig någon som ringer så..). Håller det här vädret i sig så blir det kanon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar