tisdag 30 juni 2009

Fred och Kärlek

Då var man hemma i Skåne igen efter en underbar tid i Värmland/Dalarna. Det är visserligen fel att påstå att jag är hemma igen, det känns snarare som att jag lämnat ett ställe jag verkligen kände mig hemma på. Nu längtar jag efter att, och måste få, flytta till Karlstad. Nu finns det en del människor där uppe också som längtar efter mig också, faktiskt. Och det är ju inte fel. För jag längtar efter dem också.

Det har varit underbart både i Karlstad med omnejd och i Borlänge på Peace and Love. Framför allt sistnämnda, såklart.

Jag återkommer snart med en närmare beskrivning och lite mer om själva musiken, men tills dess kan jag börja med att kort beskriva själva festivalveckan.

Peace & Love 2009:
Sol Svettigt Brunbrända kroppar Glädje Skratt Alkohol Mat Vatten MUSIK

Det var väldigt kort sammanfattat men ganska bra beskrivning, och med ett enda ord kan jag bara säga: UNDERBART.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar