lördag 13 juni 2009

A gray Saturday

Det hjälpte faktiskt att sova, som jag misstänkte. Ställde inte ens klockan för första gången på några veckor och 11 timmar senare vaknar jag (och det för att jag får ett telefonsamtal) och känner mig starkare igen. Plus det faktum att J alltid får mig att le och bli glad. Och Madde med (när hon väl är social, mohaha!) såklart.

Varför ska vädret vara så deprimerande? Skit också. Suger all energin ur en. Och varför skickar CDON mina varor i 2 olika paket när de ändå skickar dem samtidigt, så jag fick hämta ett nu och kommer säkert få det andra på måndag? Uhh. En dvd var det i detta. 10 böcker i det andra. Och de postades som sagt samma dag. Orka.

Jag vill ha sommar!! Inte oktoberväder. Snälla, lite sol och värme, tack?

Snart stallet. Ikväll fira pappa. Oh, joy..

Jag & min knubbis vill ha sommar igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar