fredag 12 juni 2009

Ljusglimt

Har en del att skriva men orkar inte just nu; en hård dag och en plötslig humörsvacka som gör att jag hellre går och lägger mig och hoppas på att vakna imorgon lika glad som de senaste dagarna. Sov ju trots allt inte värst mycket i natt... Så vi skyller på tröttheten.

En rolig sak idag i alla fall; där stod jag och frös ihjäl på mejeriavdelningen på Coop och bjöd på dricka, och så kommer ett äldre par fram och provsmakar. Den äldre herren tittar länge och intensivt på mig och så utbrister han plötsligt "Det är otroligt vilka vackra ögon du har, tös!" Haha, jag rodnade nog tror jag, men blev såklart glad (fina ögon finns faktiskt med på min 10-i-topp lista över de bästa sakerna i livet). Hans fru såg dock inte alls lika glad ut. Hon fnös faktiskt.

1 kommentar: